Informatie over cookies

Staatsbosbeheer maakt op deze website gebruik van cookies. Meer uitleg over cookies.

Noodzakelijk

Zorgt voor een goede werking van de website

Social

Nodig voor het delen van pagina's en bekijken van video's

Statistieken

Hiermee stemmen we de website af op voorkeuren van bezoekers

Route

Wandelroute Schotsman geel

Vanaf de goed begaanbare bospaden op de Schotsman zie je schrale graslanden met bijzondere flora. Deze route biedt ook uitzicht over het Veerse Meer en Veere.

Annie

We hebben de wandeling meermaals proberen te wandelen maar helaas ontbreken er gele paaltjes... Jammer...

Miriam

We zijn hier al twee keer wezen wandelen en beide keren konden we de route niet vinden. Wat extra gele bewegwijzering zou, ook gezien de andere reacties, geen overbodige luxe zijn.

Nieke

Ik herken de problemen met de bewegwijzering niet. Bij de parkeerplaats zagen we gelijk het beginpunt. Er was 1 kruising zonder paaltje maar aangezien het mtb-pad links was, concludeerden wij dat we rechtdoor moesten. Verder kan je ook op je telefoon de route bekijken bij twijfel. Pad was ook goed begaanbaar met een kinderwagen.

G. Bonenberg

Inderdaad na pakweg 10 minuten inderdaad bij een kruising geen paaltje te vinden. Wellicht moest het mtb-pad gevolgd worden tot de volgende kruising. Helaas kozen wij de verkeerde richting en hebben de juiste route niet kunnen vinden.

Sandra

Het begin vd route was even zoeken en na 10 min waren er geen gele paaltjes meer te zien. We zijn moeten omkeren helaas. Alleen maar bos gezien.

Deze route gelopen? Geef een beoordeling
(niet getoond op website)