naarbuiten

Het magazine van Staatsbosbeheer trakteert je elk seizoen op de mooiste Nederlandse natuur

Vragen en antwoorden naarbuiten

Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over naarbuiten, het tijdschrift van Staatsbosbeheer. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met de Klantenservice naarbuiten.

Nog geen abonnee?

Hoe word ik abonnee?
Ga naar de abonneerpagina.

Hoe kan ik naarbuiten cadeau doen?
Ga naar de cadeaupagina.

Wat kost een abonnement?
Abonnees in Nederland betalen € 17,50 per jaar. Abonnees in andere EU-landen betalen € 23,75 euro per jaar.

Hoe betaal ik mijn abonnement?
Wil je betalen via automatische incasso? Print de machtigingskaart en stuur die naar Abonneeservice naarbuiten, Antwoordnummer 10278, 3000 XR Rotterdam (postzegel hoeft niet). Je kunt het abonnement ook betalen via de een acceptgiro (+ € 1,50 administratiekosten).

Voor abonnees naarbuiten

Klantenservice naarbuiten
- via contactformulier
- via T 0172–245427 (van 9-17 uur)

Wijzigen adresgegevens
- via Inloggen
- via contactformulier
- per post: Staatsbosbeheer, Klantenservice naarbuiten, Postbus 26, 3000 AA Rotterdam.

Wijzigen rekeningnummer
- je betaalt per acceptgiro: via rekeningnummer wijzigen
- je betaalt per automatische incasso: print de machtigingskaart (PDF) en stuur die naar Klantenservice naarbuiten, Antwoordnummer 10278, 3000 XR Rotterdam (postzegel hoeft niet).

Betalingsherinnering
Je krijgt een betalingsherinnering, maar hebt het abonnementsgeld al betaald. Het is mogelijk dat betaling en herinnering elkaar hebben gekruist. Neem contact op met de Klantenservice.

Hoe kan ik de automatische incasso stopzetten?
Gebruik hiervoor het contactformulier. Vergeet niet je naam en adresgegevens volledig te vermelden en ook (voor onze controle) je rekeningnummer en geboortedatum.

Ik heb dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?
Neem contact op met de Klantenservice. Als je per incasso hebt betaald, kun je binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag storneren. Neem hiervoor contact op met je bank.

Mijn abonnement is onterecht verlengd. Hoe kan ik dit stopzetten?
Neem contact op met de Klantenservice. Heb je een incasso? Neem dan contact op met je bank en storneer binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag.

Ik heb naarbuiten niet ontvangen.
Stuur een bericht naar de Klantenservice of bel T 0172–245427 (van 9-17 uur).

Ben je een nieuwe abonnee?
Dan ontvang je na aanmelding een welkomstbrief. Hierna krijg je het magazine elke drie maanden toegestuurd. Verschijningsdata: 21 mrt, 21 jun, 21 sep en 21 dec. Heb je geen welkomstbrief ontvangen? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Wanneer stopt mijn abonnement?
Een abonnement op naarbuiten geldt tot wederopzegging. Het abonnementsgeld wordt vooraf per jaar geïncasseerd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Geef je opzegging door aan de Klantenservice. Na ontvangst en verwerking van de opzegging ontvang je binnen één maand een schriftelijke bevestiging.

Ik heb opgezegd, maar het blad toch ontvangen, wat nu?
Je ontvangt het blad tot aan het einde van de looptijd van jouw abonnement. Een abonnement is definitief opgezegd nadat je een bevestiging heeft ontvangen van de opzegging.