Informatie over cookies

Staatsbosbeheer maakt op deze website gebruik van cookies. Meer uitleg over cookies.

Noodzakelijk

Zorgt voor een goede werking van de website

Social

Nodig voor het delen van pagina's en bekijken van video's

Statistieken

Hiermee stemmen we de website af op voorkeuren van bezoekers

Contact

Staatsbosbeheer magazine

Meer van Staatsbosbeheer? Neem een abonnement op Staatsbosbeheer magazine. Voor jezelf of als cadeau voor een ander.

Vragen en antwoorden Staatsbosbeheer magazine

Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over het Staatsbosbeheer magazine. Staat je vraag er niet tussen? Bel of mail dan met de klantenservice van Staatsbosbeheer: T 030-6977749 (op werkdagen van 9-17 uur), magazine@staatsbosbeheer.nl.

Algemeen

Staatsbosbeheer magazine is een uitgave van Staatsbosbeheer en verschijnt 4x per jaar, steeds op de 1e dag van het nieuwe seizoen (21 mrt, 21 jun, 21 sep en 21 dec).

Kosten
- Een abonnement kost € 20 per jaar en geldt tot wederopzegging.
- Een cadeau-abonnement kost € 20 per jaar en wordt na 1 jaar automatisch stopgezet.
- Abonnees in andere EU-landen betalen € 26,25 euro per jaar. Dit geldt alleen voor bestaande abonnees, m.i.v. 1-1-2019 wordt het magazine alleen verzonden binnen Nederland.

Betaling
- Via telebankieren of automatische incasso, zie bestelpagina abonnement of cadeauabonnement.
- Het abonnementsgeld wordt vooraf per jaar geïncasseerd.
- Staatsbosbeheer KvK 30263544 - BTW NL806511588801

Voor abonnees  

Wijzigen adresgegevens
Stuur een e-mail met je oude en nieuwe adres naar magazine@staatsbosbeheer.nl.

Wijzigen rekeningnummer
Print de machtigingskaart (PDF) en stuur de ingevulde machtigingskaart naar Staatsbosbeheer, Klantenservice magazine, Antwoordnummer 10278, 3000 XR Rotterdam (postzegel hoeft niet). Je kunt de ingevulde kaart ook scannen en mailen naar magazine@staatsbosbeheer.nl.

Hoe kan ik de automatische incasso stopzetten?
Stuur een e-mail naar magazine@staatsbosbeheer.nl Vermeld je volledige naam en adresgegevens, je abonneenummer (indien bekend) en je rekeningnummer (ter controle).

Ik heb dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?
Als je per incasso hebt betaald, kun je binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag storneren. Neem hiervoor contact op met je bank.

Mijn abonnement is onterecht verlengd. Hoe kan ik dit stopzetten?
Heb je een incasso? Neem dan contact op met je bank en storneer binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag.

Ik heb het magazine niet ontvangen.
Stuur een e-mail naar magazine@staatsbosbeheer.nl

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Geef je opzegging door aan de Klantenservice via magazine@staatsbosbeheer.nl  Na ontvangst en verwerking van de opzegging ontvang je een bevestiging.

Ik heb opgezegd, maar het blad toch ontvangen, wat nu?
Je ontvangt het blad tot aan het einde van de looptijd van jouw abonnement. Een abonnement is definitief opgezegd nadat je een bevestiging heeft ontvangen van de opzegging.

Staatsbosbeheer magazine
Nog geen abonnee?

4 nummers per jaar voor slechts € 20.

Word abonnee