Contact

Staatsbosbeheer magazine

Meer van Staatsbosbeheer? Neem een abonnement op Staatsbosbeheer magazine en ontvang elk kwartaal een prachtige bundel verhalen over de natuur en het werk van Staatsbosbeheer. Voor jezelf of als cadeau voor een ander.

Vragen en antwoorden Staatsbosbeheer magazine

Hier vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over het Staatsbosbeheer magazine. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met de Klantenservice.

Algemeen

Staatsbosbeheer magazine is een uitgave van Staatsbosbeheer en verschijnt 4x per jaar, steeds op de 1e dag van het nieuwe seizoen (21 mrt, 21 jun, 21 sep en 21 dec).

Kosten
- Een abonnement kost € 20 per jaar en geldt tot wederopzegging.
- Een cadeau-abonnement kost € 20 per jaar en wordt na 1 jaar automatisch stopgezet.
- Abonnees in andere EU-landen betalen € 26,25 euro per jaar. Dit geldt alleen voor bestaande abonnees, m.i.v. 1-1-2019 wordt het magazine alleen verzonden binnen Nederland.

Betaling
- Via telebankieren, zie bestelmodule Staatsbosbeheer magazine.
- Via automatische incasso? Print de machtigingskaart en stuur die naar Staatsbosbeheer, Klantenservice magazine, Antwoordnummer 10278, 3000 XR Rotterdam (postzegel hoeft niet).
- Het abonnementsgeld wordt vooraf per jaar geïncasseerd.
- Staatsbosbeheer KvK 30263544 - BTW NL806511588801

Voor abonnees

Klantenservice
- via contactformulier
- via 088-2050327 (van 9-17 uur)

Wijzigen adresgegevens
- via Inloggen
- via contactformulier
- per post: Staatsbosbeheer, Klantenservice magazine, Postbus 26, 3000 AA Rotterdam.

Wijzigen rekeningnummer
- je betaalt per acceptgiro: via rekeningnummer wijzigen
- je betaalt per automatische incasso: print de machtigingskaart (PDF) en stuur die naar Staatsbosbeheer, Klantenservice magazine, Antwoordnummer 10278, 3000 XR Rotterdam (postzegel hoeft niet).

Betalingsherinnering
Je krijgt een betalingsherinnering, maar hebt het abonnementsgeld al betaald. Het is mogelijk dat betaling en herinnering elkaar hebben gekruist. Neem contact op met de Klantenservice.

Hoe kan ik de automatische incasso stopzetten?
Gebruik hiervoor het contactformulier. Vergeet niet je naam en adresgegevens volledig te vermelden en ook (voor onze controle) je rekeningnummer en geboortedatum.

Ik heb dubbel betaald, hoe krijg ik mijn geld terug?
Neem contact op met de Klantenservice. Als je per incasso hebt betaald, kun je binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag storneren. Neem hiervoor contact op met je bank.

Mijn abonnement is onterecht verlengd. Hoe kan ik dit stopzetten?
Neem contact op met de Klantenservice. Heb je een incasso? Neem dan contact op met je bank en storneer binnen 30 dagen het onterecht geïncasseerde bedrag.

Ik heb het magazine niet ontvangen.
Stuur een bericht naar de Klantenservice of bel 088-2050327 (van 9-17 uur).

Ben je een nieuwe abonnee?
Dan ontvang je na aanmelding een welkomstbrief. Hierna krijg je het magazine elke drie maanden toegestuurd. Heb je geen welkomstbrief ontvangen? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Wanneer stopt mijn abonnement?
Een abonnement op het Staatsbosbeheer magazine geldt tot wederopzegging. Het abonnementsgeld wordt vooraf per jaar geïncasseerd. Een cadeau-abonnement stopt automatisch na 1 jaar.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Geef je opzegging door aan de Klantenservice. Na ontvangst en verwerking van de opzegging ontvang je binnen één maand een schriftelijke bevestiging.

Ik heb opgezegd, maar het blad toch ontvangen, wat nu?
Je ontvangt het blad tot aan het einde van de looptijd van jouw abonnement. Een abonnement is definitief opgezegd nadat je een bevestiging heeft ontvangen van de opzegging.

vragen over Staatsbsobeheer magazine
Vragen?

Heb je vragen over een abonnement op het Staatsbosbeheer magazine? Neem dan contact op met de

Klantenservice

Deze site gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten